KAMPIOENSCHAP CLUBMATCH B.T.R.N 2019

Op Zondag 05 mei 2019 zal de B.T.R.N zijn kampioenschap Clubmatch gaan organiseren.

De keurmeester voor deze Kamp. Clubmatch zal mevr. Sarah Foster uit Engeland zijn, die zowel de reuen als teven deze dag zal gaan keuren. Voor degene die al een tijdje meelopen weten dat deze keurmeester zelf jarenlang toonaangevend fokt onder de naam “Bilboen” en we zijn dan ook trots dat zij deze dag voor haar rekening gaat nemen.

Dit jaar gaan we deze dag wederom organiseren in Hoenderloo

Plaats van bestemming:   Fjordhest-gard
   Krimweg 125
   7351 TL Hoenderloo

De Beste reu en teef op deze dag kunnen ieder 2 CAC winnen en voor de Runner-up Reu en Teef ieder 1 CAC daar het reserve CAC op deze dag als een vol CAC gezien mag worden. Natuurlijk krijgt de BOB de titel Club- Winner 2019.

Speciale Clubwinnaar schaal

Deze schaal wordt speciaal gemaakt en zullen wij deze ieder jaar gaan uitreiken aan de winnaar.

Daarnaast zullen speciale prijzen door de B.T.R.N. ter beschikking worden gesteld en zelfs voor zowel Beste Baby als wel Beste Puppy. Natuurlijk krijgen zij de titel: Beste Baby/Beste Puppy BTRN 2019

Het is tevens mogelijk om zich via onze kampioenschapclubmatch te kwalificeren voor de C.E.T.S. De winnaars van de navolgende klasse worden automatisch gekwalificeerd voor de C.E.T.S. van het jaar 2020: Jeugdklas – Jonge hondenklas – Open klas – Kampioensklas en dit geldt natuurlijk voor zowel de reuen als de teven.

Het betreft een Open inschrijving, dus ook niet-leden van onze vereniging kunnen inschrijven

Daarnaast zijn alle Bull Terriërs die een CC / CAC / CACIB hebben behaald in het binnen of buitenland en waarvan de eigenaar lid is van de B.T.R.N automatisch gekwalificeerd voor de C.E.T.S. Deze eigenaren dienen dit wel zelf kenbaar te maken aan het secretariaat van de B.T.R.N. Bij eventuele vragen kunt u altijd even contact op nemen met het secretariaat.

Tevens houden wij ons het recht voor om in dit schema aanpassingen aan te brengen indien het aantal inschrijvingen over schreden word. Mocht dit gebeuren dan zullen wij hoogstwaarschijnlijk een 2e keurmeester aanstellen voor de Baby’s en Puppy’s.

U kunt het inschrijfformulier downloaden als Word document of Adobe pdf. Dit kunt u vervolgens printen, invullen en per post (of via scannen per mail) naar ons sturen, maar u kunt natuurlijk ook het formulier downloaden, digitaal invullen en terug mailen. Email adres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Vraag u om een bevestiging, ontvangt u deze niet neem dan even contact op.

Mocht er nog vragen zijn dan kunt u altijd nog even een mail sturen naar : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Sluitingsdatum 26 April 2019